Jul 11, 2011

Tempahan Doodle di Istana Cinta

Dear Istana Cinta & hulubalang-hulubalang sekalian...

Takrif hidup terkini
Err...saya saket...eh...tak kat dalam kepala nih berdenyut-denyut..semacam nak pecah... tulang kat dalam terasa semacam mereput tiba-tiba.. kaki terasa sejuk...kuku pun tak suam-suam lagi dah... nak demam kah? mungkin.. tapi saya sangat anti demam.. boleh undang kebencian yang melampau.. Ya Tuhan...jauhkan demam dari diri saya...sangat lah tak nak terbongkang di atas katil.. bermata kuyu... bermulut merah..sangat tak nak..semua itu perit bukan....

Tempahan doodle dibuka
Untuk yang berminat sahaja... Baiklah, membuat doodle sampai terasa mahu demam..har har har..tak apa demi menyara kehidupan.. boleh bukan...? Baiklah seperti entry lepas.. ada saya nyatakan tentang pembukaan tempahan.. maka saya buka dengan harga promosi dulu... bermula 10 hb Julai hingga 30 hb Julai.. selepas itu terletak atas budi bicara saya.. 

1 Doodle + 1 item tambahan = RM5

contoh :


Doodle Dani


Header Doodle = 1@ 2 Doodle + 2 items pilihan anda + item yang saya rasa patut ditambah
=RM10

Contoh :





Header blog saya sebelum ini..

Bayaran dibuat melalui Bank in / Transfer



Doodle Mrs. Farhan

Ini doodle pelanggan pertama saya .. Mrs. Farhan.. Tima kasih kamu...sebab jadi yang pertama..sangat-sangat pertama la...  =) jom tengok apa kata dia...



Baiklah..kepala semacam menuntut untuk pecah... saya perlu sign out... kalian juga boleh bersurai.. entry tamat...


Design With Love :

30 comments:

Mrs. Farhan said...

Tuan Puteri, jgn lupa berehat tau. Makan ubat. Jaga la kesihatan. Nanti demam, dah x dpt dah wat nk doodle. Take care. =)


http://sayasibudakopto.blogspot.com/

Tengku Puteri said...

Mrs.Farhan- heee..okeh..nak rehat dulu nih..esok sambung kacau dodol.. =) tima kasih..

SyUhAdA said...

doodle yg comey..
p/s: tke care,ok..

anis aneesa said...

cute..take care tengku puteri..^^

ainthegorgeous said...

cian put3.. sampai saket2 die. takpe. take a rest k. :p

N A N I said...

tengku puteri, get well soon! mkn ubat ya..

kalau sakit nnt tal dpt myara kluarga. hehe. tak sabar nk tunggu tempahan cik nani pulak. hehe

My Name is Mar said...

Alorrhhh~~
Wa mau free~~
Ha-ha-ha:D
Gurau saja maaa....
Tc k?... Get well soon...

Scene yang Patut Diambil Berat Para Pembuat Filem Tempatan

Puan Kutu said...

woo gitu yer..br faham.hehe

Cik Wani said...

hye,blogwlking here..

btw jom komen link kt entry wani ni

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

Wanie said...

sy bertuah sbb dapat doodle free kamu..:)
thanks ya ^^
ape progress?haha

Tengku Puteri said...

Syuhada- tima kasih dear... =)

Tengku Puteri said...

anis aneesa- tima kasih jugak kamu...=)

Tengku Puteri said...

ainthegorgeous- hee..okeh ain... =)

Tengku Puteri said...

Nani- heee..2 la...nk menyara kehidupan kena kuat...tak sabar nak buat Mr.doktor utk nani... =)

Tengku Puteri said...

My Name Is Mar- heee..next time may b...kalau baik ati buat segmen lagi...

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- ye...camtu la sis...=)

Tengku Puteri said...

Cik Wani- errr..? InsyaAllah....

Tengku Puteri said...

Wanie- hahaha...70% hampir siap..haha..cuma gmbr sy blum lekat g...harhar...

Still alive said...

http://zuraidahismail89.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html
still dtg singgah cne..
nk minta tlong komen kat link ni...
maceh tas bantuan anda:-)

caliph shuriken said...

smoga trus sukses, hikk...

nurdani said...

huiyo...memang comel.alamak berjangkit dengan saya ke? rehat k

fieha said...

salam..
nk tempah header doodle mcm ne ye?anta email ke?

Tengku Puteri said...

Still alive- okeh...nanti ye...

Tengku Puteri said...

caliph shuriken- haha..hrp camtu la...jgn gulung tkar sebelum buka tkar sudah...heee

Tengku Puteri said...

Nurdani- haha...tuh la..musim demam kot skang....x brp sembuh lgi nih...huhu

Tengku Puteri said...

fieha- wslm..haah..email sy ye...dgn detail yg awk nak...

DoodleLicious said...

COMELLLL...

Owh, inilah rupanya pelukis doodle nie..

suker suker ^_^

Tengku Puteri said...

DoodleLicious- doodle kamu pun sangat comell!!!

PINKaholicx said...

buley lg tak lau nak tempah doodle lg ?? huhu,,

Tengku Puteri said...

PINKaholicx- boleh je...anytime...=)