Aug 7, 2011

Doodle Trade 4

Dear Merahitujambu & Cik Dil & Istana Cinta

Tadi, saya sudah dapat doodle dari Merahitujambu! senyum sampai telinga. saya suka tona warna doodle dia...hee..lebih kurang tona warna doodle CC..Merahitujambu buat doodle berjubah...saya memang suka berjubah...heee.. cantik jubah doodle tuh dengan corak-corak..heeee...suka-suka...=) jom tengok!

Doodle Trade bersama Cik Merahitujambu



Bagi siapa yang belum mengenali cik merahitujambu boleh pergi blog dia ye..
setiap entry dia boleh dikatakan mesti ada orang lidi,
cute-cute tau..hee...jom singgah blog dia..


Baiklah, ini doodle yang saya nak trade dengan cik merahitujambu . sudi-sudilah cik merahitujambu menjadikan doodle di atas doodle angkat ye..hee
Doodle nih dah banyak ari dah saya buat..cuma tak ada milik sapa-sapa..
tadi masa cik merahitujambu bagitau doodle saya dah siap, saya langsung tak ingat doodle yang atas nih.
so saya bagitau cik merahitujambu petang baru saya update entry sebab nak buat doodle. hee
Last sekali cek folder doodle baru teringat doodle nih.hee... okeh tutup
kes doodle trade dengan merahitujambu. sekarang buka kes doodle trade dengan cik Dil pula.


Doodle Trade bersama Cik Dil

Sepetang saya buat doodle untuk trade dengan cik Dil ni.. err..tidak la sampai sepetang, sepetang tido ada la..harharhar.. Ini doodle yang saya upgrade sikit. upgrade kat mata je kot..heee.. Saya buat doodle macam gaya pict Cik Dil kat blog dia... emm..tak la macam sangat..sikit-sikit saja..hee..jom tengok..! 


Sudilah kiranya Cik Dil mengangkat doodle akak (sebab saya tua dari cik dil)
nih sebagai doodle angkat ye. Okeh, tak sabar nak doodle kamu pulak..
doodle kamu comel! hee.

Baiklah entry tamat! jumpa lagi. Selamat Berbuka.

p/s: busy sikit skang nih..banyak dodol tak kacau lagi..huhuhu...

14 comments:

J.Syazwana said...

hebatnya semua doodle !
saya buat doodle jugak tapi now laptop pada adik dah tak dapat men-doodle lagi :(

cik Dil said...

shomelllllll..dil sukaaa...^^
thankss kakak..^^ *trasa muda la pulak..hehehe

ok..dil setuju jer doodle ni, jd doodle akak angkat pd doodle dil..ehhehe..


nnti, dah siap, dil bgtua yer...
seyes..sgt sgt sgt sgt comel..^^

yad'z said...

wahh.. comell sangattt2 doodle kamu... sangattt comelllllll.. waaaaa~~

yad'z said...

nak trade doodle jugak boleh? cer tengok kat sidebar saye.. ade satu doodle.. tu percubaan pertame saye buat.. hehe..

Etong said...

love the way you do ur eyes kakk!!hehe

Puan Kutu said...

serius comel gila yg doodle utk cik dil tu..:)

Mrs. Farhan said...

Waaa, cantiiknyeeee. =)

tripleAshop said...

alahai..comelnyaa...terima kasih...napa awok ckp awok tua dr cik dil??bapa umur awok??sy tkt gak awok x suka..sy baru belajar buat..hee..alhamdulilah..awok suka..=)

merahitujambu said...

alamak.sy terguna account perniagaan plak cik shafa..hee..maaf yaa

cik Dil said...

sis, doodle utk awak da siap..buruk jer..jgn marah ok..^^

http://semanisepal90.blogspot.com/2011/08/doodle-ala-ala-puteri-walaupun-awak.html

Cik Kasut said...

cantik sangat...:)

sifu im said...

wah..bnyk nye doodle ko

miZz_nizZ said...

comel krtun2 ni=)

Hanie_Dew said...

cantek doodle awak.