Aug 26, 2011

Gambar saya yang telah dikartunkan

Dear Istana Cinta

Salam jumaat..Jumaat terakhir ramadhan kali ini...jumaat?? errr...adik saya tidak perlu ke sekolah, maka tidak best, harus beratur menunggu giliran broadband.. emmm.. 2,3 hari saya lesap tanpa entry...saya semacam sebok la akhir-akhir ini...saya percaya orang lain pun sebok..mungkin sudah berhari-hari lesap tanpa entry semacam saya tapi tidak heboh satu belog...  harharhar...Ini entry pendek..baiklah terus kepada entry..malas sudah menguasai diri untuk terus berbasa basi...nanti saya menaip mengalahkan novel cinta setebal 2,3 bulan bacaan pula..Ini adalah entry seni... jom tengok hasil kesenian ini



Kawaiiiii... harharhar... 
semalam tengok cerita Doraemon dengan adik lelaki saya..
maka terpengaruh bila dengar adik doraemon sebut Kawaiiiiiiiiii...
Cantik kan hasil kerja Dani?
Dah lama dah teringin pict saya dikartunkan oleh Dani..
akhirnya masa dia buat cabaran pantas komen saya tersenarai..
gembira bukan kepalang...
Dani nih pandai bermain dengan excel dalam kerja-kerja seni nih..
maka jomlah terjah blog Dani!

Next entry saya tunjukkan cara mencorakkan baju doodle ye.. kepada yang bertanya dalam entry sebelum ini..Bagi yang dah tahu tak perlu menantikan entry mencorakkan doodle...
Baiklah entry tamat.. jumpa lagi...!

p/s: sila komen KAWAIIIII... setelah melihat gambar comel saya.. ini paksaan! heee



5 comments:

merahitujambu said...

pandai kan dia guna microsoft je..berbakat cm awok

aten qylah said...

comeyynyeee kakak :)

Puan Kutu said...

saling tak tumpah.mmg sebijik..pandainya dani..:)

LadyBird said...

cantik...

yayath said...

hoho..sangat cantik la..sebijik rupa cikgu..hehe:)pandai dani~~