Aug 20, 2011

Header Syue Syada & Header Doodle Tempahan Rabitah Hanim


Dear Syue Syada & Istana Cinta

Entry ini berkenaan hadiah header dari segmen terdahulu yang belum habis diserahkan.. Haish...jangan contohi saya, penganjur contest tidak bertanggungjawab... tapi saya rasa masih bertanggungjawab sebab tidak lari dari tanggungjawab lagi...hee Baiklah terus kepada tajuk utama.. 

Header Syue Syada nih bukan header doodle sebab tuan badan tak minta doodle..tapi dia suruh letak pict doll.. tergaru-garu kepala saya 2,3 bulan sudah mencari idea bagaimana nak mencantikkan header dengan elemen yang diberi.. benar-benar menguji tahap kegeniusan saya... walaupun tidak la genius... harharhar... Maka saya masukkan juga seketul doodle perempuan dalam header dia..dan seketul doodle rama-rama.. sebab tahap perasan doodle sendiri comel adalah sampai tiada tahap..atau infiniti.. harharhar..


Maafkan saya wahai syue syada sebab telah berpurnama membiarkan tuan hamba ternanti-nanti..
Yang lain-lain boleh terjah blog Syue Syada untuk suai kenal..
tambah rakan taulan..Klik sini untuk terjah dan geledah blog dia...

Tinggal satu lagi hadiah header tempoh hari untuk Farah.. InsyaAllah cuba segerakan secepat mungkin.
saya memang gagal la bab membuat header dengan gambar-gambar nih..
sebab tuh lama termenung..header tak siap-siap.


Header Doodle Tempahan Rabitah Hanim

Ingat lagi doodle baby dalam entry sebelum ini? baiklah tiba masanya untuk tunjuk mama & papa baby tuh sekali..heee.. Mama baby tuh Pn. Rabitah Hanim. Dia ada menempah header dengan Istana Cinta nih. Jadi saya nak tunjukkan header yang telah ditempah oleh Pn.Rabitah Hanim. Header nih yang awal saya hantarkan pada beliau.. dan sudah diedit semula berdasarkan kehendak dia..



Jom terjah blog Pn.Rabitah Hanim! blog dia comel sangat dengan warna pink! penggemar pink mesti suka..
saya suka sangat! hee..

Emm..sempena raya kan..rasa macam nak bagi freebies lagi.. mungkin doodle raya.. ini bukan janji.. saya tak janji sebab takut masa tak mengizinkan.. dan tak mahu la jadi munafik sebab tak tunaikan janji..sangat la tak nak.. InsyaAllah kalau rezeki kalian...eh...tapi ada ke yang nak doodle raya saya? sebab dah ramai bagi doodle raya...heee.. baju raya awak-awak semua kaler apa eh...=)

Baiklah entry tamat.. boleh bersurai..berjumpa lagi di lain entry..

p/s : banyak blog yang tak sempat saya terjah balik dan yang komen tak sempat saya komen balik...yang follow tak sempat saya follow balik.. bila dah bebas sikit saya kunjung balas ye... minta maap banyak2..huhu.


17 comments:

Puan Kutu said...

nak2 doodle raya..hehe dengan muka tak malu..keke

nanad said...

suka sangat tengok header kedua tu :D cantiknyaaa..PINK pulak tuh >.<

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- InsyaAllah akak..heee..

BloG ImbA - Memang ImbA said...

design header ni berbayar ke?

BloG ImbA - Memang ImbA said...

btw mcm mane nak tempah?

Tengku Puteri said...

nanad- tima kasih nanad...akak pun suka pink jugak! hee...

Tengku Puteri said...

Blog Imba-memang Imba- haah..berbayar..kalau nak tempah email saya ye...cuba klik menu tab 'tempahan' bawah header saya kat atas tuh.

fieha said...

cantik la header pn rabitah..comel je :)

Tengku Puteri said...

fieha- alahai..header fieha pun x edit lagi...huhuhu...saya tak lupa cuma kering idea je lagi..

~syue syada~ said...

hihik.susa ea? sory ye.. btw tq :)

Brilliant Marjan said...

cantiknya & cute header tu..baju raya akk byk warna..farhah?hehe

Puan Kutu said...

baju raya taun ni kurung moden warna dark brown.hehe btul nie nak bg doodle raya?hoorey!!keke

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- ye akak..dh buat cuma x kaler lagi sbb tunggu akak jawab...heee...

aten qylah said...

comelll ! geram nengok.akak,nak tnya.akak buat mcm mane dia punya line doodle tuh terang?aten buat tak terang.aten guna photoshop :)

ila said...

lawanyaaa header

yayath said...

ohhhhh...sangat cantik dan comel la header tuh:)terjatuh hati plak:)hehe

fiqah said...

menarik