Aug 28, 2011

Salam Aidil Fitri & freebies kad raya doodle dari Istana Cinta

Dear Istana Cinta & hulubalang istana

Update blog sambil menahan kesakitan.. gigi kat dalam mulut nih semacam berpesta.. hantu gigi tengah menepuk2 gendang.. hangin wa der! benar-benar membuatkan beta radang hati...haissssh... sakit gigi yang boleh buatkan saya hilang konsentrasi serta pertimbangan diri.. err..baiklah..di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang mengenali diri ini.. Khususnya wa punya cikaroii(sinonim dengan cikaro kot) harharhar... Ini kad raya wa buat khas untuk lu der dan followers yang setia menyinggah di blog saya..


Der..hati-hati di jalan raya tau..ingatlah wa..wa kan insan tesayang lu...
harharhar..

Baiklah...Inginkan kad raya seperti saya?
haa...nih untuk followers saya pula...
mungkin awak semua nak buat ucapan di blog ataupun fb atau mana-mana saja lah..
boleh lah gunakan freebies kad raya yang saya nak bagi kad bawah nih..
hiasilah ucapan raya anda dengan kad raya doodle buatan istana cinta ini..
Tapi saya cuma datangkan dalam 3 kaler sahaja..
kalau tak berkenan tak payah ambil...=)
kalau berkenan nak ambil tinggal kan lah komen anda..
saya pun nak tahu jugak sape yang sukakan doodle saya nih...









Yang belum dapatkan doodle raya dari Istana Cinta, klik sini.
Entry tamat! jumpa lagi...


Design With Love

32 comments:

nora said...

sis saya ambik ae..
hehehehe..

tq sis.selamat hari raya

=)

Miss A said...

comelnye freebies ni.ahaha :)

ereena said...

amek 1 yerrr..thank you :)

fieha said...

hehe..selamat hari raya..saya pinjam doodle raya ari tu buat ucapan raya.. :)

aten qylah said...

comell ! aten cilok dua.hihi.pink pepel :D.akak.aten ade bg doodle dekat akak.kalau free jmput tgok ekk :D.samat ai rayerr kak !

Tengku Puteri said...

nora- okey nora...selamat hari raya kembali! =)

Amna.Qadeeja said...

comel2,nak ambik jgk hehe...thanx sis. :)

selamat hari raya. =)

Tengku Puteri said...

Miss A- wah... ketawa kaya nmpak..hee

Tengku Puteri said...

areena- sama2...=)

Tengku Puteri said...

fieha- hee...xper fieha...yg freebies memang untuk semua...hee..

cahayacintarabbi a.k.a atenatra said...

akak kumuh ngan air garam taw...

t ajar kite cne nk corak baju doodle:)

Laila Majid said...

nak nak nak !!!

ambik kaler pink ea.mekasih :)

Far8 budak baik said...

waaahhhhhhh..seyes lawa..
haha!mata aku berkelip kelip kot...
ekekeke...
selamat hari raya..
aku minta maaf byk byk k..
pung pung pung
bunyi mercun!
haha

haNan_aFanDi said...

nk mintak satu ea..tq.. :)

Tengku Puteri said...

Far8- heee...kau selalu ckp lawa... tima kasih weh...slamat ari raya jugak..minta maap byk2 ye...siap bawa mercun g dtg blog aku...heee

ice lemon tea said...

saya just nak ucap,,
Selamat Hari Raya
moga2 ceria2 sentiasa okey ^^

jemput singgah:
http://akmalsarihan.blogspot.com/2011/08/wajib-singgah-sini.html

anamizu said...

wahh comel3!
geram tengok!
cik ana nak amek juak yg pink pepel..
terime kaseh..hehe

selamat hari raye..
maaf segala slh silap tau :)

Puan Kutu said...

SELAMAT HARI RAYA yer tuan puteri..:)

merahitujambu said...

ada free lagi..bestnyaaa

zOeY zAu YaH said...

siannya dia..selamat hari raya =)

Miss Vamp said...

tq byk2 ajar wt doodle..byk bagi tnjuk ajr..

slmat hari raya =)

doodle sya xsecomel anda => http://heartndsky.blogspot.com/2011/08/doodle-raya.html

mieraS said...

aloh2 cmey sunggh laaa .gewammm :) eeee heee selamat hari raya akak :)

ZATIEY said...

akak..saya amek satu ey..=)

Tengku Puteri said...

miera- gewammm amik la yunk! selamat hari raya miera! =)

Tengku Puteri said...

ZATIEY- Amik la zatiey comel! heee

sitihanisahali said...

comel sgt doodle awk ni.geram! :)

Nyny said...

Saya ambil purple tu ye :D
Comel sungguh !

aima mazlan said...

aima amik doodle wrne biru ye..
mekaceh :)

anisalya said...

saya ambik ye. suka doodle. blh simpan. hehehe...

\\ Izzah // said...

kite ambik semua . ihih :)

Aida Shafi said...

saya ambil satu,ekkks.Thank you

cik neto said...

heee.amek satu.. comel.