Sep 30, 2011

Doodle Trade bersama Yayath

Dear Yayath,


Ini doodle yang yayath buatkan untuk saya beberapa purnama dahulu...
comel! kalau la saya ramping macam doodle nih..hee..
heeee...sekarang doodle yayath semakin comel dan mantap la! tak percaya?
klik sini singgah blog yayath


Maaf membiarkan doodle yayath lama tanpa balasan... haila wa manyak busy ma.... maafkan patik ya... sebelum raya rasanya yayath buatkan doodle untuk saya. so nih baru nak membalas dulang...eh..balas doodle.. dengan harapan yayath suka la hendaknya...

Doodle nih wajah dia kelat-kelat manis sikit, 
merajuk sebab lama sangat ambil masa nak mencipta dia..heee..
tapi saya suka wajah kelat-kelat manis beliau...suweeeeeet apa..hee..

Baiklah entry tamat! tak sempat lagi marathon siapkan tempahan...huhuhuhuhu...
semalam ambil gambar kawan saya lagi sebelum hantar jubah konvo...


9 comments:

Ku Azhar said...

aiyookkk!!!!

Ninie said...

Tomeinya...ninie pon dapat doodle yayath. Wah tengku puteri, nape muncung je tu doodlenya?? hihiks...cute sgt3!

nak jemput Puteri join contest Ninie....
Sudi2 la kalo ada masa yer...hihiks

"Contest: Di Mana Ninie?"

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-di-mana-ninie.html

nurpiska said...

comella doodle tu, nak gak..hee

merahitujambu said...

wah..doodle tu memang sesuai sbb awok pon bz kan

yayath said...

thanks Tengku Puteri:)hehe...comellll!!

alamak....malunye doodle yath kat atas tuh...aishhh..kelakarnye.hahha~~kena buat yang baru untuk ustazah ni..

mintak ampun ustazah..tertidur dalam kelas..tuh yang jadi cam tu doodle yath..hoho~~

Azzah said...

Cantik la walaupun muka kelat

EFEO said...

sangat comelss. ngee~~
mahu juga :D

Puan Kutu said...

terserlah muka kecomelan dlm wajah kelat tu..doodle puteri pun makin mantap..:)

Ekmi Rabat said...

Comey gile doodle muka kelat tu. so talented!

My Latest Entry: Penderma Sperma punya kira-kira 70 orang anak..