Sep 21, 2011

Header Aliena


Kalau hati ini rama-rama..
maka terbanglah aku mencari dirimu yang hilang seribu hari dulu....




Header yang ditempah oleh Aliena...
Jom singgah blog cikgu nih...
penulisan dia mencuit hati saya...kadang-kadang putus fius jugak...
dan entry berkarat-karat itu jarang sekali...heee
Klik sini untuk terjah..

Tapi yang tidak berkenaan janganlah curi header beliau ye...
Polis ada di kiri kanan kamu...=)




Berminat? Inginkan header anda sendiri? Klik sini




_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?f0bd3c74936124e3243ed23d9f763dfe

10 comments:

merahitujambu said...

wah..rehat kt mana tu??

Faaein Talip Roy said...

wah.. comel header tu.. ^^,
mau terjah lah..

Tengku Puteri said...

Merahitujambu- rehat kat atas bukit...heee

Tengku Puteri said...

Faaein Talip Roy- jemput terjah faaein...

Puan Kutu said...

nak p terjah gak nie..:)

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Btol pnya comel la header dia :)

Syahirah Suhaili said...

wiiieee..comel nye..siap ada butterfly and bunga..hehe.. :D

anamizu said...

wahh comelnye!

azura said...

alahai cantiknya header...

noralisme said...

salam sis..
thanks sekali lagi header n doodle tu.btw y doodle tu sis nak betul kan ke x ae..

terima kasih jugak sebab bagi trafik kat saya

=)