Sep 27, 2011

Header Sis Sya Aisyah

Dear Istana Cinta...

Saya rasa semacam sangat sebok lah akhir-akhir ini.. banyak kerjaan doodle tertangguh..huhu... Err..kita tutup kes dulu entry-entry bergambar konvo..saya BELUM KONVO la..tapi ada yang ucap tahniah dalam entry2 sebelum ini..huhuhu...emm...mesti kamu hanya baca di awal ayat..dan hanya menjamu mata kemudian komen kan? hohoho.. tapi tak apa lah terima kasih sudi mengisi kekosongan ruang legar komen..semoga tahun depan saya benar-benar konvo..Aminnnnnnnnnnn...

Baiklah tak boleh tulis panjang-panjang sebab saya takut jadi entry salah faham...huhuhu...


Ini header yang ditempah oleh Sis Sya,
Dia nak header untuk blog masak dia..
memandangkan sis sya tak berapa pasti saiz header dan saya buat ikut sedap hati saya saiz..
maka saya minta untuk edit sekali blog sis sya..tapi masih belum siap sepenuhnya..masih dalam pembinaan..

Ternyata terlalu sebok sampai doodle + blog menjadi terbengkalai disentuh oleh saya...
Tapi tak apa esok saya tiada kelas..boleh marathon lagi...huhu..

Entry Tamat!


9 comments:

ctie anis said...

coomellnyeee..cantikkk...
:)

Tengku Puteri said...

ctie anis- tima kasih ctie...=)

yayath said...

wahhh....comelnyeee:)hihi

kreatif la Tengku Puteri nih:)hehe

saharinasaharudin said...

cute lah :)

Azzah said...

cantik dan comel sangat..:)

merahitujambu said...

SANGAT SURI RUMAH..HEHEHEH..

Puan Kutu said...

doodlenya msk dengan penuh cinta ya,ada love lg.hehe.akk dah buat entri hadiah utama tu,klu bley puteri buat sekali entri untuk penaja yer.perkenalkan penaja.penghargaan utk beliau..lgpun blog puteri ramai reader.mana tau ada yg berminat nak join..:)

anamizu said...

teruja setiap kali tengku puteri post psl header baru tempahan org..hehe
kiut!!! ;)



cik ana.

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Wahhh..tbaek!