Sep 9, 2011

Koleksi Header Doodle yang di Tempah dari Istana Cinta

Dear Istana Cinta

Halllu...
emm...kat bawah nih antara header yang telah ditempah dari istana cinta... ada lagi dalam folder.. tapi memandangkan saya tak sempat untuk publish entry satu persatu, maka saya masukkan dalam satu entry nih..
sebenarnya ada lagi, tapi tak larat nak tunggu upload...maka tengoklah yang ini sahaja...harharhar... sebagai panduan kepada yang lain-lain sekiranya ingin menempah...ada yang style doodle saya yang di awal kemunculan doodle saya dulu & ada jugak doodle yang telah di upgrade tahap kecomelannya..



















Entry tamat! entry jamu mata selesai...harharhar..





20 comments:

Semut Senyum said...

seriusly... sangat2 comey la..... bakat anugerah ilahi.. cik semut sgt kagun dgn istana cinta.... Subhanallah....

Tengku Puteri said...

Semut Senyum- tima kasih cik semut.. =) istana cinta masih cuba memperbaiki doodle2 nih..

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?f0bd3c74936124e3243ed23d9f763dfe

Brilliant Marjan said...

Termasuk sekali lah.. Akak memang sokong awak ^_^

nur Muhammad said...

semua kiut-miut.. dodot paling comey,,..

nur Muhammad said...

semua kiut-miut,,.. dodot paling comeyyy..

Tengku Puteri said...

Brilliant Marjan- mestilah termasuk akak..heee.. tima kasih akak!

Tengku Puteri said...

Nur Muhammad- heee..tocey2.. miera dodot silalah kembang idung..hee

fieha said...

suka2..semua cntik2..hee

Mr.Baiz said...

wah nice la..

cikpepel said...

sgt terkagum... kreatif benar kamu ni....

Puan Kutu said...

cerah bijik mata menjamu mata melihat header yg comel2..:)

yayath said...

semua sangat comelll la:)hehe

Fatin Aqilah said...

adushhh,comel2nye semua !

mieraS said...

sume cantek2 belaka ,lg2 sy pnye header ,hehe :) thx akk hasil kerja akk sgt memuaskan !!!!!!!

anisalya said...

cantik je doodlesnya...

Mama Gee said...

cantek2 belaka...gerammm tgk!

CikNyz said...

nak jugak tempah doodle dari empunyer belog ni.........ada syarat@ tak?..nak doodle yg ada katak...hijau....nmpak comey..

Anniesya said...

kalau doodle cmni bpe rm yew ?

Tengku Puteri said...

Anniesya- kalau header doodle RM10 selagi doodle x lebih dari 3 doodle..

Ziela Ismail said...

kalau nak tempah doodle dengan banner berapa harga nye??