Oct 17, 2011

Mai Dah.............

TAMAT!
Dear Istana Cinta...

Nampaknya sesedap hati saya saja meletakkan tajuk entry siang tadi hingga ke detik saat ini.. Tadi entry 'Akan datang..' sekarang entry 'Mai dah...' kesinbambungan dari akan datang...harharhar....









Kata-kata aluan
Puan Kutu tak suruh buat ucapan alu-aluan pun...saya yang berkuasa penuh ke atas istana cinta ini ingin melafazkan kata-kata aluan jugak..harharhar...Terima kasih kepada semua pembaca yang terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat yang sudi menjenguk belog buruk saya nih....errrrrr..

Baiklah, saya ni kan sudah kehilangan modal untuk menaip tanpa batasan.. maka saya harus lah terus kepada tajuk... Ada yang pernah tanya saya di shoutbox, 'bila awak nak buat header free untuk 10 orang terpantas lagi ye?' okey, tak tahu bila...kesian yang tak sepantas pantas..maka mari kita beradu buah fikiran dengan menyertai contest : Kisah Dongeng Tengku Puteri & Puan Kutu... sape2 yang berminat boleh lah terjah blog Puan Kutu ye...tengoklah segala terma dan syarat... klik sini.. buat lah tulisan fiksyen yang berkarat-karat sekalipun asalkan menarik hati saya...hahah..


Baiklah entry tamat!

19 comments:

merahitujambu said...

nk g terjah mana link dia??

Tengku Puteri said...

klik dkat contest : kisah dongeng tengku puteri & puan kutu.. atau nih link... http://www.puankutu.com/2011/09/contest-kisah-dongeng-tengku-puteri.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+IniCeritaPuanKutu+(Ini+Cerita+PUAN+KUTU...)

Puan Kutu said...

ayo dik sory atas kesulitan yer..:)

anamizu said...

owhh sudah mula! :P

yayath said...

wahhh...sudah start la:)hehe~~

mieraS said...

kakak ,miera nk join tp gimananyaa? ajarin ,heheeee

Ummi_R❀salici❀us said...

menarik ! :D
jap2 nak terjah...

Ihsan Arifin said...

comel je nama 'puan kutu' ;)

Ninie said...

okay okay...nanti ninie join ek.

Ninie said...

Ninie dh joined...hihiks. Citer merapu sahaja...tp sesuai buat rujukan adik2 SPM 1119 narrative essay...hihiks.

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-tale-of-tengku-puteri-and-puan.html

Tengku Puteri said...

ninie- dah cek...cerita yg comel! heee...

Izwanie Halim said...

sis, simcard saye da kena blocked. T_T mcm dgn header sy ? Btw, belog SAYA SUKA MASAK tuh akak yg edit ea ? kalau de pape hal,, kak text no.mak saya. 013-9504480 ^_^

Iwanski said...

alahaii... comey2 je adik2 nii..

Ungu Violet said...

suke tngok dudel kt sini...comey..:)

budak penjara said...

mmg nk join..tp tunggu entry ni dh nk smpai ke pnghujung tarikh er

syahirooAhmad said...

Wahh. ninie pun ada..bila geng doodle bertemu. habis la.. :)

HAFIZAL said...

nak join gak lah

Pen Biru said...

dah join pun..sila baca :)
http://penbirumenulis.blogspot.com/2011/10/kisah-dongeng-tengku-puteri-puan-kutu_12.html

Tengku Puteri said...

Pen Biru- dah baca, menarik..sedang menilai... =)