Sep 24, 2011

Pre-Convo Photoshoot II

Dear Istana Cinta..

Sesungguhnya saya sedang berduka lara atas kesakitan tubuh badan secara tiba-tiba...eh, tiba-tiba tuh semacam serangan penyakit pulak..bukan-bukan, bangun pagi tadi terasa semacam pinggang mahu patah..kesengsaraan berlipat kali ganda bila bangun dari katil terasa berjalan seperti ketam... krisis gred apakah ini? Haissssh...tahu kenapa? angkara semalam.. saya cuma sebagai tukang ambil gambar yang tidak bertauliah berbekalkan canon powershoot A495 kaler merah bertonggeng sini sana gara-gara mahu cari posisi mengancam dan istimewa untuk kawan-kawan.. rupa-rupanya setiap keseronokkan itu ada kesengsaraan..harharhar..

Dalam entry semalam ada yang mengucapkan tahniah pada saya..tima kasih..eh-eh...bukan saya yang konvo la..saya InsyaAllah tak ada halangan onak dan duri maka tahun depan baru saya konvo..Kos saya 4 tahun.. kawan-kawan saya yang konvo tuh kos diorang 3 tahun saja.. Baiklah, saya sudah membebel tidak tentu arah jauh lari dari tajuk, maka cukup di sini bebelan saya.. mari memberi santapan mata..













Sudah, cukuplah menjamu mata setakat itu...yang lain-lain saya masukkan di fb saja..semalam singgah Alamanda jap..maka saya telah terbeli beg comel! heeeeee..terus sakit pinggang lega bila ingat nak keluar jumpa kasih tambatan hati menggayakan beg comel tersebut..harharhar... maka sekejap lagi bersiap sedia lah saya dengan ceramah ekonomi daripada kasih tambatan hati saya.. sebab telah terbeli beg comel di luar pengetahuan beliau...beliau sangatlah peka dengan segala benda baru yang saya terbeli...hahaha.

Baiklah entry tamat! 
nak sambung edit blog sis sya kejap..
pastu mandi pastu bersiap-siap...
pastu tak tau g nak keluar gi mana...huhuhu..


12 comments:

Puan Kutu said...

nice picture..cer tayang beg comel tu,nak tgok!hehe

fieha said...

cantikla gamba..sape yg tangkap?hehe

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- hahaha...nnti sy tayang ye...Biar puan kutu terpengaruh...heee..bermotivasi tingggi nk keluar jalan2 sebab ada beg comel..hee

Tengku Puteri said...

Fieha- sudah gaharu cendana pula tuan hamba ye...heeeee..

Wanie said...

ok gambar first tu sgt menarik..awesome!! :)

noralisme said...

lawa dah tu sis,saya ingat guna dslr tau..


lau sis habis tahun depan,umur sis bper ae.saya pun tahun depan jgk

DoodleLicious said...

Congratulations...

yayath said...

hehe...nice pic la Tengku puteri:)wahhh...ada beli beg comell ye..nak tengok jugak kan puan kutu?hehe

tice zura said...

konvo memang memory best...tapi time akak dulu taklah ada photoshoot semua sibuk then negeri beza-beza...selamat merasai nikmat konvo selepas berjuang...

farhana said...

tahniah sis! selamat berconvo =)

Rtp Farra Arisha said...

kmu ke yg snap all those pictures?? veyr great shoots ;)

merahitujambu said...

pandainyaa amik gambar..tidak mengapa..tapi kalau nk buat jugak saja2 kek untuk saya..boleh je..=p