Sep 23, 2011

Pre-Convo Photoshoot


Dear Istana Cinta..

saya lesap dari arena blog dan arena doodle sejak semalam..sebabnya saya sedang menjadi photographer tidak bertauliah untuk kawan-kawan yang nak berkonvo esok lusa nih..4 bulan yang lalu, kawan-kawan dah booking saya untuk ambil gambar.. padahal saya cuma lah pandai mengambil gambar sesedap rasa...huhuhu...maka segala email lambat sangat saya reply...maaf sangat-sangat...Semalam cuma sempat ambil gambar sekitar kampus sahaja..itupun satu tempat saja dalam kampus sebab malam sudah menginjak usia...

So pagi tadi lepas kelas pukul 9, kawan saya datang ambil di fakulti dan terus ke Taman Botani.. Berseronok-seronok ambil gambar di sana.. di sebabkan keletihan amat dahsyat...saya cuma nak masukkan sekeping, dua sahaja untuk tatapan kalian...


Gambar yang di ambil semalam..



Antara gambar yang saya ambil pagi tadi..huhu
Baiklah, nantilah saya update lagi..
mata semacam mahu tertutup...
Esok mahu ngedate pulak..harharhar...


12 comments:

Liyana Amin said...

lawa photo ^_______^

J.Syazwana said...

hebatnya awak ^^

anamizu said...

wahh jubah kaler oren!
semart3!





cik ana.

♥yaya budak suka embun♥ said...

tahniah :)

Liya Laa said...

Amboi..dah konvo die. Tahniah =)

Puan Kutu said...

ada bakat jugak yer.ada gak usha2 pic puteri kt fb.hehe.klu buat contest hadiahnya photoshoot best gak kan?akk dulu join.hahaha..

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- hee...akak menang tanpa bertanding dah camtu..karngan akak memang menghiburkan hati sy..heee.. nk bg hdiah photoshoot pun sy pakai kamera cikai je kak..huhu..

Tengku Puteri said...

Liya Laa- eh..bukan2..sy tak konvo lagi..sy taun depan..saya jdi photographer untuk kawan2 je..huhu

merahitujambu said...

wah sgt cantik pandai amik gambar

Faaein Talip Roy said...

wah... lawa.. lawa.. suke pic first tu.. ada style.. hehe..

saharinasaharudin said...

bestnyee,dah grad :)

Wanie said...

pehh die pn ad per konvo photoshoot..klu tau pndi amik gmbr dh upah puteri tau amik hari tu..huhu