Sep 29, 2011

Tetikusrusak.net Penaja Hadiah Utama Contest Kisah Dongeng

Dear Hulubalang-hulubalang Istana Cinta!





Pengumuman-pengumuman...

Hadiah sudah bertambah.asalnya hanya untuk 5 pemenang, kini sudah jadi 6 hadiah disebabkan ada penaja yang sudi menaja hadiah untuk tempat pertama...Dengan ini saya ingin mengisytiharkan bahawa penaja hadiah utama untuk contest Kisah Dongeng Tengku Puteri dan Puan Kutu akan ditaja oleh Juanita pemilik blog tetikusrusak.net. Beliau merupakan pengedar produk Marykay. So kalau kamu semua nak mencuci mata dengan produk Marykay jom lah terjah blog beliau... usha-usha kalau berkenan boleh sambaq...hahaha...tapi kalau nak free punya marilah sama-sama menjayakan contest Kisah Dongeng Tengku Puteri... 




Hadiah yang akan ditaja oleh Juanita ialah Mary Kay Compact Pro (unfilled) bernilai RM150. Maklumat lanjut boleh kelik sini.. Jom singgah blog Tetikusrusak.net bersuai-kenal dan jangan segan-segan untuk follow beliau...

Jutaan terima kasih diucapkan kepada pemilik blog tetikusrusak.net atas kesudian menaja hadiah tempat pertama untuk Contest Kisah Dongeng Tengku Puteri & Puan Kutu. Maka dengan ini, saya ingin menyeru kalian supaya marilah sama-sama memeriahkan contest saya dan puan kutu.. Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu...har har har... saya pun terjangkit skema puan kutu... 

hentam kromo saja kisah dongeng tuh...tak payah skema-skema sangat, kelakar lagi saya suka...haha..saya pun ingat nak bagi contoh jugak tapi tak terbuat-buat lagi..huhu..masa amat mencemburui saya..

Entry tamat! nanti sy update lagi...

5 comments:

merahitujambu said...

menariknyaaa hadiah

Tengku Puteri said...

merahitujambu- itulah...sy pun sgt jeles dengan sapa yg dpt tuh....heee..

yayath said...

hihi...belum berkesempatan nak join:)hehe

hadiah yang menarik...

anamizu said...

wow! hadiah die! :)





cik ana.

farhana said...

Huyyo, 1st place prodk marykay tu..
bertuah bada

Eh eh, ex ukm ek? sama la kita =)