Oct 12, 2011

Header Sweet Garden Korean

Dear Istana Cinta

Header Sweet Garden Korean



Sis Zara buat tempahan edit blog untuk blog dia...blog nih baru je lagi..
Blog yang menjual Pakaian-pakaian korea...
comel-comel je pakaian yang dia jual..
dekat blog nih belum update apa-apa lagi la sebab saya belum siapkan sepenuhnya..
tengok date dalam kotak tepi entry tuh pun kedudukan tak betul lagi..
header tuh nak kena tambah huruf N sebab tertinggal..huhu..
so saya fokuskan dekat header tuh je untuk entry nih...
nanti dah siap edit semua baru saya bagi link untuk awak semua terjah,
boleh cuci mata dengan baju yang mengiurkan..hee

At least update blog menunjukkan saya masih maujud..harharhar...


Boleh skip, entry kat bawah adalah entry tidak berilmiah sahaja..entry berkepentingan sendiri sahaja..
Laporan Diri Sendiri

11 Okt 2011

Sungguh cepat masa itu berlalu dan berambus pergi tanpa meminta izin dari saya.. Semalam ada perjumpaan dengan PTPTN. Dari pukul 9 pagi - 1 petang, kebas punggung wa der... bagus jugak la perjumpaan tuh, berguna untuk masa depan nak bayar hutang...huhuhu.. pastu balik je dari perjumpaan tuh settlekan mind map yang nak bentang dengan supervisor tesis.. nak buat mind map tuh tak lama tapi nak mengerahkan otak nak tulis apa tuh yang berejam-rejam.. dah la baru semalam tuhan tetapkan hati saya untuk pilih tajuk tentang tulisan jawi sebagai kajian.. Rasa macam baru tenang sikit setelah hati ditetapkan..

12 Okt 2011
Hari nih, awal-awal pagi lagi dah liat nak bangun sebab semalamnya pukul 2 pagi baru tido..huhuhu.. pukul 10 harus jumpa supervisor tesis.. semalam saya sangat tidak sabar untuk bangun di pagi hari semacam hari-hari lain bukan sebab terlalu seronok nak jumpa supervisor yang selalu jumpa seminggu sekali itu tapi saya semacam seronok untuk bangun pagi-pagi pergi membeli sarapan di cafe.. harharhar.. awak tahu, sekarang cafe kolej kediaman sangat sedap masakannya.. saya semacam ketagihan.. huhuhuhu... sangat kronik la ketagihan macam nih.. boleh mengundang lemak-lemak berlebihan tahu... haissssssh... saya risau berat badan naik macam dulu-dulu.. dan saya rasa muka saya membulat...haisssssh lagi sekali...

Pukul 2 petang tadi sampai pukul 4 ada kelas penulisan tesis.. Owh..baru ku tahu rupanya cara-cara paling cepat nak mengedit assigment.. tanpa perlu check satu-satu muka surat untuk masukkan halaman.. tak perlu taip satu-satu rujukan... tak perlu itu tak perlu ini.. semuanya auto bukan lagi manual..kalau lah 3 tahun pengajian sebelum ini saya sudah arif lagi bijaksana tentang itu semua, pasti saya tak perlu bersengkang mata 2,3 pagi sambil mengumam di dalam hati untuk edit assigment.. sangat lah klasik dan jahil bila difikirkan diri ku ini... huhuhu...

Saat ini, saya sedang mengedit tempahan Mira ed Osmera sambil update blog..Minggu depan ada presentation untuk subjek Pengurusan Proses Pengajaran & Pembelajaran ( P & P) Saya punya impian semacam nak buat video doodle sahaja.. ala-ala kartun..tapi itu hanya impian dan angan-angan keberangkalian untuk buat adalah berada di tahap sangat lah tipis..hee

baiklah entry tamat! habis gian menaip secara berkajang-kajang.. 


4 comments:

Puan Kutu said...

buatlah video tu puteri,teruja sekali mahu tgok..hehe..pasal baju korea tu,terasa macam tidak sesuai diperagakan mak budak seperti akk.haha..

CIK IMAKASIHDANI said...

cantik n comel mcm selalu your doolde. suke sgt ;)

Syahirah Suhaili said...

entry untuk 2 hari? hehe..comel header..ada 3 doodle..hehe..nanti bg link,boleh terjah menerjah :D

Santri T.P.I.N.I said...

wah...dah ketagih nak makan dekat cafe tu, mesti masakan kat sedap2...sampai mcm tu sekali yer...he3 mkn mmg best!!