Oct 5, 2011

Jadual semester ini

Dear Istana Cinta

Pengenalan
Sekadar entry mengalas mata...heh? perut sudah di alas, maka entry ini adalah untuk mengalas mata...
Sudah lama tidak menconteng entry untuk kepentingan diri sendiri..bukan kepentingan awam..maka malam ini saya mahu menconteng entry kepentingan diri sendiri.. boleh undur, jangan teruskan pembacaan sebabnya nanti kamu bisa radang hati dengan penulisan tidak berilmiah ini...ini adalah perenggan pengenalan...harharhar..

Kek Untuk Merahitujambu
memandangkan saya tidak sempat memeriahkan segmen merahitujambu sempena ulang tahun kelahiran beliau, maka dengan ini saya ingin jugak bagi kek dekat MIJ... Happy Belated Birthday ye MIJ... ceria-ceria selalu...maafkan saya sebab tak sempat join ari tuh...cupcake dengan love dari istana cinta...=)



Pertemuan Yang Terbatal

Siang tadi sepatutnya saya ke fakulti sebabnya ada pertemuan sama penyelia tesis.. tapi nasib lah penyelia saya seorang yang bertanggungjawab telah mesej saya dan kawan-kawan yang lain kalau tak pasti saya sudah  melencong ke Pusanika UKM memandangkan sekarang sedang diadakan PC Fair.. maka saya akan perasan habis saya adalah anak raja dan akan mencucuk duit secara rakus seperti anak raja yang tak kenal untung..tak kenal untung ke tak kenal rugi hah? kalau kenal rugi mesti tidak berbelanja dengan sakannya...harharhar... Maka pertemuan yang terbatal tadi telah membuatkan saya menulis entry petang tadi.. klik sini kalau terlepas..tapi pertemuan yang terbatal akan digantikan ke esok hari pukul 9... haisssh...terganggu waktu beradu tambahan beta...heeeee

Jadul Kuliah Saya
Hatiku girang sekali..malam ini membahagiakan..sebabnya ink yang dahulu kala ku sangkakan telah kering kontang rupanya masih berfungsi secara baik malam ini...ink telah berkelakuan baik dengan saya..maka saya dengan lahapnya telah print segala macam doodle untuk menjadikan bilik separa kecil ini kelihatan comel...Saya telah print jadual doodle saya dan juga saya telah mendesign door hanger untuk pintu bilik saya...hahaha...



Sudah masuk minggu ke 4 berada di kampus... sudah hampir sepurnama..err purnama kan bulan..maka sebulan adalah sepurnama...hahaha...baru hari ini saya menghasilkan jadual secara sistematik kalau tidak hanya berada di dalam akal yang acap kali terlupa ini... Sapa yang nak jadual macam saya, email saya dengan subjek : Nak jadual! 


Door hanger untuk bilik saya..harharhar....

Baiklah..entry tamat!

12 comments:

Miss A said...

comelnye door hanger!

saharinasaharudin said...

aah la,door hanger tu comelss ;)

J.Syazwana said...

door hanger sangat cantik. heeee. btw rabu takde kelas boeh tengok wayang. :P

DoodleLicious said...

cantik door hanger tu..nakkk

merahitujambu said...

alahai..awk igt kat saya..sangat teharu tau...terima kasih dear..muaaahhh...sibuk sgt ke??jg dri tau

Puan Kutu said...

ala berserinya bilik tuan puteri dengan doodle comel2..:)

tice zura said...

cantiknya doodle dik...kreatif

anamizu said...

kenape semua dudel comel3??
gerammm tengok..hehe



luv,
cik ana :)

sergeant keroro said...

untunglah jadual tak padat. hehe :P

Tengku Puteri said...

sergeant keroro- secara zahirnya pd jadual tak padat..tpi secara hakikatnya setiap kekosongan tuh untuk tesis...huhuhuhu

budak penjara said...

balaghah al-quran dan hadis??wahh hebat

Tengku Puteri said...

budak penjara- baru belajar...tapi jatuh cinta dengan subjek nih..lect kelakar..=)