Nov 4, 2011

Logo dipertaruhkan untuk Vintage Freaks Yaw


Dear Istana Cinta..

Rasa semacam lama je tidak update di sini, malam nih nak balik Kedah.... mood nak balik menguasai diri.. tak sabar nak sampai kedah pagi esok berjumpa dengan kucing-kucing kesayangan.....heeeeee...  Okey, berbalik kepada tajuk... Saya ada menyertai pertandingan mencipta logo untuk Vintage Freak Yaw yang menjual pakaian-pakaian vintage untuk lelaki dan wanita... jadi kalau anda pencinta vintage boleh lah mengunjungi page Vintage Freak Yaw di SINI


Harap pihak tertentu tak copy logo nih ye...

Ini logo yang saya pertaruhkan...
Makanya disini saya ingin memohon bantuan kawan-kawan pembaca blog saya untuk turut menyokong
saya dengan memberikan 'like' anda pada logo saya...heee..skema jap...

Langkah-langkah :

1.) Like Page Vintage Freaks Yaw di SINI
2.) Like Logo saya macam di atas di SINI

Terima Kasih, Salam Aidil Adha dari saya..=)

16 comments:

wafaa syauqina said...

insyaAllah...logo yg sngt cute~~keep it up~~

erleena said...

wahh u r so kreatif ! uhuk !

im supporting u keh :)

balek kedah kt mane?

lwt el kt uum keh ;P

syafeika edora said...

wahh,, gud lak k :) akn bantu like!

Tengku Puteri said...

Wafaa Syauqina- heee..tenkiu ina...hee

Tengku Puteri said...

Erleena- kedah dekat air hitam el...el, xbalik raya ke??

Tengku Puteri said...

SE- tima kasih SE!! Hee...

Azzah said...

comelnya logo dia..moga berjaya

Mira Marcello said...

heee~ dah like!
comelnya logo, suka sangat!

erleena said...

ouhhh ayaq itamm ,

eh balek , sbnanye el kt umah la nih ehekk

Puan Kutu said...

kiut..sokong n gud luck..pegi like now..:)

Syahirah Suhaili said...

gudluck ye! logo comel n kreatif..mesti boleh menang! :D

merahitujambu said...

done..good luck dear

Cik Cempaka said...

cantik, kreatif dan kemas..

Pondok Usang said...

logo penuh makne nii.. =)

yayath said...

comel:)...good luck dear...hehe

Nur-nba said...

Good luck.. semoga berjaya.