Jan 4, 2012

Drama Sebabak- Episod: Azam


Dear Istana Cinta : Drama sebabak di awal tahun..heee




Selamat Tahun Baru.. Selamat datang 2012.. Ini entry pertama tahun 2012..haissssssshhh......cepat sungguh masa berlalu... haiissssssshh.. mengeluh lagi sekali..saya semacam ada masalah dengan masa.. dari dulu sampai sekarang mengenangkan masa yang terlalu cepat meninggalkan saya...dan kadang-kadang masa semacam menghambat saya...

Azam? azam memang sinonim dengan tahun baru.. namun saya nih manusia yang jenis tak suka tanamkan azam..sebabnya saya tak pernah dapat hasil yang memuaskan walaupun saya tanam azam setebal novel 6 bulan bacaan... Malas saya nak berazam segala.. cukuplah koleksi azam yang tak tertunai dalam arkib hidup saya tuh... tapi satu je yang saya selalu berazam sejak akhir2 tahun ini.. azam saya nak bernikah, berumahtangga, menimang cahaya mata! heeeee...boleh? tapi saya nampak macam azam nih pun kelam jugak nak terlaksana tahun nih...heeeeee...umur dah nak masuk 24 tahun tapi rasa macam remaja baru nak up je...kahkahkah...

Okey, dah-dah...tak boleh nak merapu melalut sampai ke bulan.. tahu kenapa? sebabnya tahun baru saya disambut dengan kedatangan peperiksaan akhir di bumi UKM.. Ya peperiksaan akhir yang sebenar-benar akhir..  esok paper ke dua.. Makanya harus berhenti menulis disini.. kalau tak esok saya kena 'menggoreng' dengan ramuan yang tak tentu hala.. Jadual exam sem nih :

3/01/2012- 08:30- Kajian Teks Sastera Arab dan Tamadun Islam
05/01/2012- 15:30- Usul Fiqh dalam Pendidikan
10/01/2012- 15:30- Pembangunan Insan dan Kewarganegaraan
12/01/2012- 15:30 - Pengurusan Proses Pengajaran dan Pembelajaran
17/01/2012- 15:30- Balaghah Al-Quran wal Hadis.

Entry tamat! jumpa lagi...

17 comments:

hazanis said...

blog yg tercomel..:)

twinkle twinkle said...

all the best kak n slmt thn baru,,
kullu am wa anti bikhair :)

syirah rasid said...

fuhh.kalo la bleh bca bku cam baca blog nih T.T

syirah rasid said...

fuhh.kalo la bleh bca bku cam baca blog nih T.T

merahitujambu said...

comelnyaa azam dia..azam nk kawin thun ni..insyaALLAH

yayath said...

semoga mencapai azam untuk berumah tangga tengku puteri:)hehe

wahhh...exam di tahun baru ye..good luck ustazah:)

J.Syazwana said...

alahai buat komik pulak.
comel nya.
memang kreatif lah.
suke suke.
hehe

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

exam ea.. sgt rindu pd exam.. hehehe.. apapun wish u all the best^^

Anith Hanisah said...

thn nie SPM sy kene pulun2 hbs2..hhehe

Noraim said...

gud luck exam ye :)

Puan Kutu said...

permulaan entry yang sangat comel..hehe..puteri pun macam akk,tak suka tanam azam,selalunya azam akk akan mati sebelum berdaun pun,bunga n buah jgn haraplah.hakhak..

gudluck 4 ur final..:)

anamizu kaito said...

slmt tahun baru buat TP :)
semoga terus sukses ye.hehe







luv,
cik ana

nur syafiqah said...

suka tengok doodle kat sini...comel2 lah ^_^

Nur-nba said...

Cantiknya doodle kat entri ni..

Semoga tercapai semua azammu.. Good luck!

Nisa Greennnpanda said...

moge result awk nnti gempak, hehe.. ^_^

btw, kite same umo rupenye eh, hihi~.. XP

corat coret sendiri said...

macam baca komik...mmg best la..klu study mcm ni confirm lulus

Aujinz said...

kiuttttttt.. XD