Jan 27, 2012

Tajuk bubuh kemudian II


Salam Alaik..
Sekadar entry kesinambungan dari entry sebelum nih... Banyak yang teka betul..saya suruh pembaca teka tapi saya telah terkantoi sebenarnya...haha.. cuba perhati betul2 pict sebelum nih atau pict kat bawah nih...dah ada tulis kat situ 'skuter blackz'..


Awal..
kadang-kadang saya perlu buat line kasar macam nih dulu..
untuk lukis benda-benda yang saya rasa sukar..
supaya saya dapat bayangan..haha




Akhirnya...
saya cuba lukis skuter...walaupun hakikatnya tak tumpah macam motor biasa..
harharhar...
nama setiap layer terpaksa saya kaburkan..
kalau tak sekali lagi saya kantoi tak kenal bahagian2 sebuah motor...
hahahaha..
abis lingkup skuter blackz bila dilukis oleh saya...

Entry tamat! jumpa lagi... =)

8 comments:

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

uiii.. terer nya..

cik kumbang said...

hebattt !!!
kagum sma kamooo :)

keri ikhwan said...

rupenya line tu hnya lakaran kasar... terfikir cmne nk wat skuter ngan line camtu..
*si dysha nih aktif lak mengomen time sarat2 cenggitu :)

Puan Kutu said...

nak buat lakaran pun akk tk reti,inikan pula skuter..

ok apa skuter puteri..:)

Cik Cempaka said...

kira teror lah tu, kalo cc yang lukis, confirm dah macam basikal

FAIZ FAKHIRIN said...

Comel Skuter...

Nisa Greennnpanda said...

wah.. kire ok gak tue, hihi~..
teror la awk.. sy lgsg xreti, huhuhuhu~.. "-_-

Nisa Greennnpanda said...

lupe nk bgtau..
special entry for u.. ^_^

http://greennnpanda88.blogspot.com/2012/01/my-very-own-doodle-from-tengku-puteri.html