Jun 8, 2012

Bai..bai..bai....


8 Jun
Lokasi : Di rumah Ayer Hitam Kedah (1.30 Petang)

Kartun tak bewarna sebab MALAS sangat...


Sementara tunggu adik download cerita Kamen Rider sambil peluk bantal saya menaip entry...Sebut Kamen Rider, sekarang saya semacam sangat angau la dengan cerita berunsur kanak-kanak nih.. entah semacam ketagihan dari satu episod ke satu episod saya tengok... harharhar...Okeh kejap lagi sambung tengok Kamen Rider OOO....

Emm... Sepatutnya waktu cuti sekolah begini lebih kerap saya menaip entry.. tapi entah mood semacam hilang... tak berapa nak rajin..eh salah...yang sebenarnya MALAS... disebabkan malas lah saya terpaksa menangguhkan hasrat murni untuk menaip entry..tambah pula 2,3 hari ini berlaku gangguan elektrik.. Sebabnya ada pokok kelapa tumbang..akhir-akhir ini kerap sangat angin kuat malam-malam...tidur dalam angin yang sejuk-sejuk memang best, tapi kalau angin tersebut mampu mengangkat bumbung mahupun rumah itu bukan lagi best... Nauzubillah...

Minggu depan sudah buka sekolah...saya semacam allergik sikit dengar SEKOLAH sejak akhir-akhir ini.. Simpton malas ini sungguh luar biasa penangannya....Lagi 4 minggu.. Berada disamping pelajar-pelajar yang banyak kerenah itu memang seronok.. tambah-tambah kelas 2 Ikhlas.. mampu menghibur hati yang lara.. tapi ada jugak benda yang tak berapa bestnya di sekolah...Mungkin ada manusia yang semacam puaka...huhuhu...lama-lama saya pun boleh bertukar berpuaka...harharhar...

ESOK...ya esok saya akan pulang ke pangkuan Seremban...haishh...kaki terasa berat mahu melangkah semacam ada rantai besi sedang merantai... Haissssssssshh...mengeluh untuk ke sekian kalinya...

Okeh...entry tiada motif tamat! nak sambung tengok kamen rider....Jumpa lagi! Bai...bai..bai...

12 comments:

DAIRI FARISHA said...

jemput join segmen Farisha : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/06/blogger-ada-facebook-tolong-like.html

Hanamiko Sakura said...

hihi.. kamen rider.. dulu suka tengok ^_^

Dysha.Pinkstudio◕‿◕✿ said...

biasa la 2.. kalau time malas dtg 1 keje pun xjadi..dok melingkau aje

merahitujambu said...

jelesnya cuti sekolah..tp dh nk habis dh ni..haish

keri ikhwan said...

saya pun balik seremban esok :)

blog-tips-kurus said...

tak kaler pon comel.. ;)

Nyamuk Terbang said...

kiter suka tgk power rangers ja..hehe

CikUna said...

haip.. tak amo malas2... chaiyok2 !!

Iznie said...

HEHE...dah setahun tak tgk kamen rider...
eh, iznie ada kawan yg tinggal kat ayer hitam kedah juga... hehe.

Aujinz said...

uishhh.. siap download.. saya beli dvd dia jer.. koh koh koh

MyMekar.com said...

Salam farhah. maaf mengganggu. Sya ada hntr email. Nannti tgk ya. TQ

from = mymekar.com

Encik H said...

hahaha..sekarang ni saya lebih banyak menonton spongebob squarepants :D