Jul 13, 2012

2 Ikhlas


dari kiri Nasaei,Amirul,Irfan,Naqib..kartun pompuan nih sy x pasti sape saya lukis..hujung sekali may b Izzati...hee

Dah seminggu rupanya tak perlu masuk kelas..tak perlu masuk kelas 2 ikhlas.. ari nih ada waktu PAI kelas 2 ikhlas pukul 11.20 sampai 12.30.. Semalam saya pergi sekolah kejap sebab nak hantar barang yang tebawa balik..hehehe.. terus terjah 2 ikhlas sebab masa saya pergi tuh waktu rehat... beriya-iya diorang suruh saya masuk mengajar PAI waktu selepas rehat..hehehe...  Rindu jugak rupanya diorang kat saya (perasan jap...) sy pun sangat rindukan diorang...tambah-tambah yang banyak cakap dalam kelas..  Naqib,Irfan,Nasaei, Bob,Lokman, Syahmi,paad, taufik, ammar, wanie,izzati,afza,jannah,mauizah,uswatun, faten...ramai kalau nak sebut...heee..1 kelas la sy rindu 35 orang...

Semalam masa masuk sekolah bertembung dengan pelajar-pelajar sekolah tuh, diorang tetap bagi salam " Assalamua'laikum cikgu.." walaupun cikgu nih dah abis praktikal.. maknanya diorang masih kenal kami la...(baru seminggu kompom la kenai...) hee...




Bersama pelajar-pelajar lelaki 2 ikhlas


Bersama pelajar perempuan 2 ikhlas...

Bila rindukan diorang saya akan baca semula kad-kad ucapan yang diorang buatkan..
mencuit hati..tersenyum sorang-sorang..tambah-tambah kad ucapan pelajar lelaki....heee..
Nanti ada masa sy scan masuk blog..haha..


kad ucapan dari sy untuk pelajar-pelajar sy...2 ikhlas special skit..heeee..
Okeh entry tamat!



14 comments:

keri ikhwan said...

kita memang berjiran. firasat selama ni tak salah rupanya. saya sekolah yg atas bukit tu. sebelah skolah SHAMS. slalu gak pegi shams bila nak pinjam padang.
*skang baru tau :D

merahitujambu said...

lepas ni mengajar dekat mana pula?

Cik TeN10 said...

Comeynya kad cikgu utk anak2 muridnyaaa :p

amalina husna said...

cantik kad mereka..jealous nieyh..nak jdik anak murid sis jugak lah..hehe..

Azhafizah Md Nor said...

comelnye..nak jugak..hehe ^__^

Tengku Puteri said...

keri ikhwan- lah....jiran sgt kita nih...hehehe...4 bulan dok sini ari nih baru tau...hehehe...

Tengku Puteri said...

merahitujambu- tak tau g awk..fakulti yg isikan tempat untuk borang posting...huhuhu

Tengku Puteri said...

amalina husna- heee..xper.klu akak rajin nnti akak buat n poskan sempena raya..hee

Tengku Puteri said...

Cik TeN10 -tima kasih cik ten10..hee

Tengku Puteri said...

Azhafizah Md Nor- tima kasih...InsyaAllah nanti...hee

Hanamiko Sakura said...

untuk saya tak ada ke cikgu? (sambil buat muka sedih) keh3

anamizu kaito said...

wahhhh besnye chekgu bagi kad comel!!! aaaa nk jd anak murid chekgu jgk!!! hehe





Luv,
cik ana

zOeY zAu YaH said...

seronoklah cikgu hihi

dhia adawiyah said...

wahh .. bestnya dapat kad ucapan .. nak jugak <<-- taktau malu betoii ..