Aug 18, 2012

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri buat semua..
cepat masa berlalu..rasa baru semalam berpuasa..tapi rupa-rupanya dah dekat sebulan berpuasa..
Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin...

Untuk entry kali nih saya nak bagi freebies kepada pembaca-pembaca blog saya...
Kalau berminat, silalah amik...
Untuk freebies raya kali nih, saya sediakan cover timeline facebook dan doodle raya
dengan beberapa warna pilihan...
Kalau dah ambil silalah tinggalkan komen ye..



















18 comments:

nurdani said...

comelnya...
eh, ada satu gambar untuk cover TL warna purple tu macam original size. sebab terlebih besar

nur adila said...

Selamat Hari Raya.. Maaf zahir dan batin :)

cik neto said...

amek ni satu ye ;) tq

uyu_chan said...

wah 0mei sya amik satu

Tengku Puteri said...

Nurdani- dani tima kasih gtau....nih lah akibatnya bila tnet slow...xleh nk preview dulu sblum publish entry...huhu

ILAA NAJSUHA said...

saya ambik dua ye...hehe..:)

ILAA NAJSUHA said...

ilaa ambik dua ye..hehe..:)

rafiza ruslan said...

awak ! so cute! nak satu tauu..macehhh^^. selamat hari rayerr :))

Afifah Hayati said...

saya ambil satu . thanks kak

ereena said...

amek 1 yer :D

Afaf Atiqah said...

cantik + comel sangat! ngehngehngeh.
kita amek satu. terima kasih ratu.

Mr. Doctor said...

Selamat Hari Raya buat semua penghuni istana cinta... taqabalallahu minna wa minkum.. Lawa freebies.. Rajin buat time posa2 ni.. =)

keri ikhwan said...

smart ar header tu.. kemas je
salam aidilfitri :)

Uncle Jonni said...

datang beraya....


selamat hari raya tuan rumah....

♥Cik Adinda♥ said...

Sis...kita amik 2 ek...TL n Doodle ek...thanx♥

corat coret sendiri said...

chantek nyer..maybe dah terlambat nak ambil sebab da raya..tapi nak amik juga hehe

Ruqaiyah Amanina said...

sy amek ye :)

UMIE SUE said...

sis,saya ambil ye..cantikkk