Jan 10, 2013

Gosok Gigi


Bahan bacaan untuk malam ni sebelum gosok gigi masuk tido..
Heeeee....













Sape boleh buat macam bapak iwan? heee...
entry tamat..! jumpa lagi..

p/s: nih kartun yang saya cuba hntr ke Gila-Gila 2 bulan yang lalu kot...
tapi tak dapat apa2 maklum balas..huhuhu...

41 comments:

Cik Ezy said...

ekeke..
ala xde gigi palsu..
cane nk wat..

Encik H said...

opocot!!

Encik H said...

ohoo..kartun Gila-Gila ni..hehehe

eh try la hantar kat majalah lain pulak..kot2 ada rezeki..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

hahaha.. betul gak tu... pndai2

Tengku Puteri said...

Cik Ezy- hehe...pinjam lah... hee..

Tengku Puteri said...

Encik H- amboii melatah lak dia.. hehe... emm..tuh lah..nnti try len..

Tengku Puteri said...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕- heee...bergeliga kan otak iwan nih..hee

Dezee said...

Teringat masa kecil dulu..kenapa gigi ayah penuh bila masa kelaur berjalan dan kurang bila di rumah..hahaha

Nieyxzha Hassan said...

hehehehe..adoyai..sakit perut... kenapa la GG tak respon..apa daa.. rugi-rugi..ni pelukis kartun glamer ni ^^

fatin amalina husna said...

eh..husna pnah baca cerita nih..
haha..kesian kawannya tuh kna tipu..=P

Cikgu Ma said...

boleh gak bersiul...gosok gg kucing ka...bersiul la..haha

merahitujambu said...

ahahaha..adeh...

keri ikhwan said...

ooo.. camtu rupanya.. haha.. ingat cmne nk bersiul td
nnti cuba lg hntar karya lain. hntar kt tempat lain pn ok gak.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum puteri! hehe kelakar! teringat pulak mak sheila pakai gigi palsu. rasa comel pulak boleh keluar masuk kan. hehehehe

Tengku Puteri said...

Dezee- hehehe...lawak lah awk.. sy lagilah arwah aba sy dulu pkai gigi palsu tapi sy x penah tau...huhuu

Tengku Puteri said...

Nieyxzha Hassan- xglamer pun... huhuhu... mungkin sy salah format kot..hahaha..

Tengku Puteri said...

fatin amalina husna- hehe...haah..akak kartunkan smula crita tuh..hee

Tengku Puteri said...

Cikgu Ma- hahahaha..betui2 tuh cikgu ma..

Tengku Puteri said...

merahitujambu- hehehe...

Tengku Puteri said...

keri ikhwan- huhuhu...tuh lah..tgok lah nnti kalau rjin lg..huhuhuhuhu

Tengku Puteri said...

Sheila Salim- wassalam sheila...! hehehe... tuh la.. kalau mkn dodol lagi comel apa...hee

ct cheery said...

sapa selalu buat,cepat ngaku??hehe

Winnie Mastura said...

bestnya akak pandai buat kartun . huhu :D

4feet8 said...

hehe.. pernah baca ni kat mana eh..? tapi, tanpa gambarla.. hehe

Amin Aizuddin said...

hahaha....kena tunggu semua gigi takde la baru boleh buat macam bapak iwan xD

cuba try hantar ke g3

Tengku Puteri said...

ct cheery- xnak ngaku...sebab x pnah buat... heeeee

Tengku Puteri said...

Winnie Mastura- nih kartun cincai2 je mas..huhu

Tengku Puteri said...

4feet8- sy amik kat ruangan sechoit ujang...sy kartunkan...heee...dh xder idea... tpi rasanya mcm ada gak kat internet..

Tengku Puteri said...

Amin Aizuddin- hehe..lmbat lagi lah bleh buat mcm tuh... heee

Haah g3 kan...

misz aisya said...

awak lukis sndiri eh?? wahh kreatifnye! sy mmg kagum ngan org yg pndai lukis2 ni.

majalah gila2? owhh dah lme xbce. majalah ni legend kan? huhu

Norazlin Nordin said...

haha, dulu bapak aku pon macam tu jugak, tp sekarang dia lebih selesa tak bergigi. :D

Kaoshi said...

haha. nice post. tumpang lalu ya

Blog Saya: KaoshiDroid

cik nur said...

hahahaha comel je kartun :)

Carlos Santiago said...

terer betul bapak awk..mesti bleh guna sabun fab skali utk berus gigi

Warna Warni Kehidupan said...

hahaha sempoi..

syafeika edora said...

lor xde gigi rupanya patutulah boleh bersiul! tak aci la.. ><

Watercolour said...

cool, kreatif punya idea. Tapi, sayang ar majalah gile-gile ta nak respon.

Syarafi[skyforce331] said...

ini tidak adil, tidak adil tidak adil...ahahaa mana aci pakai gigi palsu :D

dhia adawiyah said...

bapak iwan dan sesiapa yang pakai gigi palsu je boleh buat ... ahahaha ...

FarhanahAdzlan said...

smoga dimurahkan rezeki dengan lukisan kartun ni :)
tunggu umur saya mcam bapak iwan laa baru boleh buat camtu kot hehe

Mr. Doctor said...

Md syak editor gila-gila simpan buat koleksi sebab peminat blog tengku puteri..haha