Jun 24, 2013

Sabah Bahhhhhhhhhh...



Design Kad jemputan Walimah Shuhada..kawan saya..
Alaaa... kawan saya yang saya pernah saya femes kan  watak dia
dalam cerita Tudung Flowerhorn.. ingat lagi? heee

Dah selamat nikah kawan saya ni 2 hb jun yang lalu..
dan rezeki dia dapat posting semenanjung..

Saya?? saya dapat Negeri di bawah Bayu... hukhukhuk
Kalau saya nikah cuti bulan 5 ari tuh mesti terlepas jugak semenanjung nih...hehehe..
tak per lah rezeki untuk kumpul duit elauan banyak-banyak kat sana kot...
Positive..!!



Ada followers saya orang sabah?? komen bahhhh... heee
ok jumpa lagi dalam entry seterusnya..

25 comments:

keri ikhwan said...

Tahniah utk yg kawen.

Tahniah dpt posting.

Kawen itu rezeki.

Posting Sabah pn rezeki.

ahaks. :p

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tahniah.. memg kena positif sb sabah da maju bnyak da kemudahan.. even xpenah pegi sabah tp ada gak pengalaman masa belajar kat sarawak.. seronok je yg penting kita ikhlas n terima seadanya :)

Cik Ezy said...

pasni jd org sabah bah.. hehe
=)

BiskOt said...

best la cik farhah kt sabah tu, boleh bawa balik mutiara banyak2 nanti.. XD

Aujinz said...

tahniahhhh.. amboi, jauhnya.. wkwkwkw

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

naz bukan org sabah, dr sana jgk...tapi dah stay kt sabah for 27 years. positive okay, mmg best dok sini sebenarnya...sbb lebih tenang :) believe me ^^

p.s : bole la jumpa nnt :)

merahitujambu said...

cantiknyaa dear design kad kahwin tu..lepas ni trun awak plak.

DEZEE @ DHAGI said...

Ada elaun susah sekali kan..gaii tinggi.

shemasinbei said...

aku org sabah ! congrats :3 tp awk dpt area mna ek ?

W. Mastura said...

Kak farhah mengajar dekat Sabah ke ? Wahhh jauhnnyaa :D

W. Mastura said...

Kak farhah mengajar dekat Sabah ke ? Wahhh jauhnnyaa :D

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. taniah yanggg. dah dapat posting. heeee jauh bah!

Firdaus said...

tahniah dapat posting.
Welcome to Sabah :D
Hopefully tak akan blur dengan sleng Sabah di sini :P

yayath said...

tahniah tengku puteri :)

hihi...sabah best :) believe me.. hehe..orang2 die sgt friendly :)

Aujinz said...

jadi orang Sabah.. yay... nak kirim Amplang... koh koh koh

Tengku Puteri said...

keri ikhwan- hahaha.. tima kasih cikgu keri..

Tengku Puteri said...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ - ye betul tuh dysha.. smua tuh pngalaman..time muda2 nih la nk cri pngalaman kan..

Tengku Puteri said...

Cik Ezy- org sabah celup je lah cik ezy..hehehe

Tengku Puteri said...

BiskOt - hehehehe.. bleh jadi saudagar mutiara la lepas ni..hee

Tengku Puteri said...

Aujinz- hukhukhuk...tima kasih tima kasih..

Tengku Puteri said...

Syarifah Nornazrah Al Yahya- 27 taun?? lama tuh... ye sy akui sudah mulai selesa.. tapi hujan emas di negeri org, sy lagi suka hujan batu di ngri sndiri..huhu

Tengku Puteri said...

merahitujambu- tuh la design kad sniri pun blum buat lagi..rasa mcm x bernfs lak bila dipikir2 cuti sekolah bulan 11 nnti blik msti kelam kabut..huhu

Tengku Puteri said...

DEZEE @ DHAGI- hehehe.. elaun susah hati mmg dpt.. hehe nasib gaji tnggi..

Tengku Puteri said...

shemasinbei- awk org sabah? area mana?? sy sandakan.. hee

Tengku Puteri said...

W. Mastura- haah dik.. =)