Sep 10, 2013

Bertuah sungguhhh

Bertuah sungguhhhhhh.. anak sapa la nih..
Calon PMR ni..

2 Minggu lepas saya sibuk check kertas percubaan PMR Pendidikan Islam..
Sambil check kertas sambil gelak..sebabnya ada jawapan yang mencuit hati dan tak tercapai dek akal saya
tapi ditulis oleh pelajar-pelajar saya...
Salah 1nya yang atas ni la... 
Perbezaan Al -Mizan dengan Pertimbangan dunia,
saya tak pasti pelajar saya ni saja buat lawak atau dia memang salah faham...

Yang pasti saya tak ajar macam ni ye...
huhuhuhu...

Ok.. jumpa lagi !

15 comments:

luqman zakaria said...

xmungkin buat lawak..salah paham atau tak phm kot..maybe. :)

Syarafi[skyforce331] said...

ahahaha...lawak.., moga2 dia memang slah faham..dan kefahaman dia dpt dibetulkan..amin :)

BiskOt said...

haa kan ustazah dah marah~ comey nya pelajar ni.

ustazah~ suruhla dorang dengar lagu nasyid .., lagu Al-Mizan-panduan hidup dengan lagu Raihan - Iman Mutiara hati .. XD

Keri Ikhwan said...

Haha... nanti nak beli al mizan satu, nk buat timbang berat badan.

kadang2 sakit hati bila pljr x dpt jwb tp bila jwpn pelik2 tu jd lawak plak

Tengku Puteri said...

luqman zakaria - hehehe... sy rasa dia xder idea nak jawab apa... maka dia buat loyar buruk..huhuhu

Tengku Puteri said...

Syarafi[skyforce331]- mungkin jugak dia salah faham fi... dan sy dh btulkan...hrp2 x berulang...huhuh

Tengku Puteri said...

BiskOt- haaaa...nice idea awak..!! tq2.. heee

Cik Puan Rara said...

hahahaha sabo jelah budak2 skrg ni kan.

DEZEE @ DHAGI said...

Al mizan tu apa?

Tengku Puteri said...

Keri Ikhwan- hahaha...keri, sy dh beli al mizan 1..nk tmbng berat badan... hehehe... tuh la.. geram dalam ketawa...

Tengku Puteri said...

Cik Puan Rara - hehehe..tuh la..terlebih kreatif ni..

Tengku Puteri said...

DEZEE @ DHAGI- ehhh... al mizan tuh penimbang berat badan.. kalau nk makan pun bleh jugak... hehehe

Wanie-san said...

mesti xde idea..idea ni je yang dia ada..kalau xjawab markah xada. so jawab jelaaa...hehe

merahitujambu said...

soalan2 mcm ni biasa gunakan IQ..tp kekadang terlebih fikir pon xleh gak..

husna zahidi said...

hehehe..selalunya benda mcm ni terjadi apa bila calon tu tak taw nak jawab, demi mengenangkan gurunya yg dah pesan jgn tinggal, bantai jaa makanya terkeluarlah idea yg tak tercapai dek akal tu..=P